نمايندگي مجاز و تعميرات تفال و مولينكس نمايندگي مجاز و تعميرات تفال و مولينكس .

نمايندگي مجاز و تعميرات تفال و مولينكس

برند هاي مايكروفر

برندهاي مايكروفر

آاگ ، بوش ، دوو ، جنرال الكتريك ، آدميرال ، سامسونگ ، الجي ، بكو ، زيمنس ، باگنشت ، كنوود ، وستينگهاوس ، ايندزيت ، فريجيدر ، اسنوا ، بلومبرگ ، كن مور ، ناسيونال ، پاناسونيك ، پارس خزر ، بوتان ، فلر ، دلونگي ، لتو ، بيمكث ، عرشيا ، آريستون ، بايترون ، ويرپول ، مديا ، گوسونيك ، گاسونيك ، بلك انديكر ، تكا ، شارپ ، مجيك ، پاكشوما ، تكنوگاز ، مولينكس ، ميله ، نف ، كندي ، سوپرا ، هميلتون ، هاردستون ، اوشن

تعميرات تخصصي انواع مايكروويو و سولاردام برندهاي ديگر و سرويس دوره اي و تست اشعه با مجوز رسمي از سازمان انرژي اتمي ايران

جهت تعميرات تخصصي ماكروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مركز و جنوب و شرق تهران با شعبه مركزي، تلفن 02166436070 تماس بگيريد.

تعمير مايكروفر

نمايندگي تعميرات مايكروفر

تعمير مايكروفر آاگ:

برند AEG جزئي از برندهاي برتر لوازم خانگي در اروپا ميباشد ، در نظر داشته باشيد كه شركت AEG از خدمات پس از فروش خوبي نيز برخوردار است. مايكروفر آاگ از برندهاي پرطرفدار در بازار محسوب ميشود كه قطعات آن نيز موجود است، تعمير مايكروفر آاگ در محل چنانچه نياز به تست اشعه نداشته باشد امكان پذير است ، بسياري از تعميركاران مايكروفر چون الكترونيك كار نميباشند ، هنگاميكه مشكل بردي داشته باشد آن را به قسمت الكترونيك ارجاع ميدهند.

تعمير مايكروفر بوش:

شركت بوش شركتي آلماني است كه توسط روبرت بوش بنيان نهاده شده است ، اولويت بوش بهبود در مصرف انرژي است. در صورت عدم نياز به تست اشعه مايكروفر بوش در محل تعمير ميگردد.

تعمير مايكروفر ناسيونال:

مجموعه تفال سرويس، ماكروفر ناسيونال شما را تعمير مينمايد، توجه فرماييد كه تعميرات ماكروفر ناسيونال به دليل حساسيتي كه دارد ، نبايد از قطعات غير فابريك براي تعميرات استفاده شود ، بنابراين هنگام نياز به تعميرات با تعميرگاه مجاز ماكروفر ناسيونال تماس حاصل نماييد . ماكروفر ناسيونال به دليل طول عمر بالا و كيفيت قطعات ، در بين مردم پرطرفدار ميباشد .

توجه : چنانچه به دليل سوختن لامپ مگنتران ناسيونال ، ماكروفر ناسيونال شما غذا را گرم نميكند تعويض لامپ مگنتران ناسيونال فابريك الزامي ميباشد .

تعمير مايكروفر دوو:

دوو در سال ۱۹۷۱ در كره تاسيس شده است ، كه در بيش از ۴۰ كشور جهان موفق به فروش محصولات خود شده است ، لازم است بدانيد هنگامي كه شركت كره اي دوو رو به ورشكستگي بود گروه انتخاب با رقيب سوئدي خود قصد خريد اين كارخانه را داشتند كه گروه انتخاب برنده اين خريد شد ؛ اما به دليل تحريم موفق به ثبت نهايي نشد.

امروزه ماكروفر دوو از لوازم اساسي و كمك حال خانه دارها شده است ، ماكروفر دوو در ايران از فروش خوبي برخوردار است.

تعمير مايكروفر جنرال الكتريك:

جنرال الكتريك شركتي آمريكايي است ، جنرال الكتريك در دنيا از فروش محصولات خوبي برخوردار است ، در ايران يخچال جنرال الكتريك از كيفيت و محبوبيت خاصي برخوردار است ، همچنين جزء كالاهاي پرطرفدار و لاكچري محسوب ميشود.

تعمير مايكروفر آدميرال:

آدميرال شركت آمريكايي ميباشد كه در ايران به دليل كيفيت بالا و رضايتمندي مشتري جزء محصولات پرطرفدار است.

تعمير مايكروفر سامسونگ:

سامسونگ شركت كره اي ميباشد كه در ايران با ضمانتنامه سام سرويس ارائه ميگردد و به دليل ضمانتنامه خوب و وجود كافي قطعات از طرفدارهاي زيادي برخوردار ميباشد.

تعمير مايكروفر الجي:

الجي شركت كره اي ميباشد كه در ايران با ضمانتنامه گلدايران ارائه ميگردد و به دليل ضمانتنامه خوب و وجود كافي قطعات از طرفدارهاي زيادي برخوردار ميباشد.

تعمير مايكروفر بكو:

بكو شركتي اروپايي است كه از كيفيت و فروش بالايي در جهان برخوردار ميباشد.

تعمير مايكروفر زيمنس:

زيمنس شركت آلماني و چند مليتي است كه در برلين تاسيس شده است.

تعمير مايكروفر ويرپول:

ويرپول شركت آمريكايي ميباشد كه در ايران به دليل كيفيت بالا و رضايتمندي مشتري جزء محصولات پرطرفدار است.

تعمير مايكروفر باكنشت:

باكنشت شركتي اروپايي است كه از كيفيت و فروش بالايي در جهان برخوردار ميباشد.

تعمير مايكروفر كنوود:

كنوود شركتي ژاپني است كه در شهر توكيو ژاپن واقع شده است.

تعمير مايكروفر بلومبرگ:

بلومبرگ شركتي اروپايي است كه از كيفيت و فروش بالايي در جهان برخوردار ميباشد.

تعمير مايكروفر وستينگهاوس:

شركت وستينگهاوس يك شركت آمريكايي است كه در سال ۱۸۸۹ تاسيس شده و در ساخت تجهيزات برقي، رادارها ، نيروگاه‌ها و موتور هواپيما سابقه طولاني دارد.

تعميير مايكروفر فريجيدر:

در ايران محصولات فريجيدر از محبوبيت خاصي برخوردار است و جز كالاي با كيفيت خارجي و لاكچري محسوب ميشود ، طبق نظر سنجي كه از مشتريان در طي ساليان استفاده از محصولات فريجيدر به عمل آمده است ، رضايت خود را نسبت به كيفيت محصولات اعلام نموده اند.

تعمير مايكروفر اسنوا:

اسنوا يك برند توليد كننده لوازم خانگي در ايران است ، اسنوا سر واژه نام اصلي شركت ( اركان ساختار نوين ايرانيان ) است .
اين شركت يكي از زيرمجموعه‌هاي گروه صنعتي انتخاب است.

تعمير مايكروفر كنمور:

كنمور شركتي آمريكايي ميباشد كه از كيفييت قطعات خوبي برخوردار است.

تعمير مايكروفر ايندزيت:

ايندزيت برند اروپايي در زمينه محصولات لوازم خانگي صادرات خود را به جهان انجام ميدهد، ماكروفر ايندزيت جزء ماكروهاي پر طرفدار در دنيا محسوب ميشود.


مايكروفر وسيله اي چندمنظوره است. هنگامي كه كاربرد و قدرت هر دكمه روي دستگاه تان را ياد گرفتيد مي توانيد انواع مختلف غذاها را با آن طبخ كنيد. دستورالعمل هاي طبخ با مايكروفري را كه خريده ايد به دقت مطالعه كنيد و جزئيات كارهايي را كه انجام مي دهد ياد بگيريد . تا وقتي كه به تمامي عملكردهاي دستگاه كاملاً آشنا نشده ايد احتياط را فراموش نكنيد.

تعمير مايكروفر

در اينجا شما را با تعريف مايكروفر، انواع مختلف آن و توصيه هاي ايمني براي استفاده از مايكروفر آشنا ميكنيم تا براي تعميرات مايكروفر آماده شويد.

مايكروفر چيست؟

مايكروفر يكي از لوازم خانگي است كه انقلابي در آشپزخانه هاي مدرن بر پا كرده است. اين وسيله طراحي شده است تا غذا را با استفاده از پرتوهاي الكترومغناطيسي كه اشيا را از درون گرم مي كند، بپزد. اين وسيله براي گرم كردن سريع غذا استفاده شده و كارهاي زمان بري مانند ذوب كردن كره يا گرم كردن َآب را به سرعت انجام مي دهد. برخلاف فرهاي قديمي، مايكروويو غذا را از درون مي پزد نه از بيرون. مايكروفر در ابتدا در آشپزخانه هاي تجاري مورد استفاده قرار مي گرفت اما اكنون در اكثر خانه ها و آفيس ها از مايكروفر استفاده مي شود. براي تعمير مايكروفر خود با تعميرگاه مجاز مايكروفر تفال سرويس تماس حاصل نماييد.

انواع مختلف مايكروفر

تعمير مايكروفر رو ميزي:

اين مايكروفر اولين مايكروفري بود كه به بازار وارد شد.

تعمير مايكروفر كابينتي: 

سپس، مايكروفرهاي بالاي گاز و مايكروفرهاي كابينتي به بازار ارائه شد. مايكروفرهاي روميزي ارزان قيمت تر بوده و حمل راحتي دارند. اما فضاي با ارزش كانتر را اشغال مي كنند. مزيت اين مايكروفرها اين است كه مي توانيد هنگام عوض كردن خانه خود آن ها را با خود ببريد. مايكروفرهاي بالاي گاز و كابينتي فضاي كانتر را اشغال نمي كنند اما قيمت بالاتري دارند و قابل جابجايي نيستند و همچنين شايد نياز باشد توسط فردي متخصص نصب شوند.

مايكروفرهاي كانوكشن داراي المنت گرم كننده و فن هستند كه غذا را با گرما دادن بيروني و دروني مي پزد.

توصيه هاي ايمني براي استفاده از مايكروفر

مايكروفر در صورتي كه درش خراب است و يا به طور درست و ايمن بسته نمي شود، هرگز نبايد روشن شود.

اجسام فلزي نبايد در مايكروفر قرار داده شوند مگر اينكه براي استفاده در مايكروفر طراحي شده باشند.

گرم كردن مايعات در مايكروفر بايد با احتياط انجام شود و در هنگام بيرون آوردن از مايكروفر از دستكش فر استفاده شود.

مايكروفر بايد به طور منظم تميز شود و نبايد در حالي كه خالي است، روشن شود.

تعمير مايكروفر

تعمير مايكروفر تخصص ميخواهد ، تعميركار مايكروفر نياز به تخصص الكترونيك و مكانيك دارد ، مشكل مايكروفر شما ميتواند از برد الكترونيكي باشد كه براي برطرف كردن عيب مايكروفر بايد تخصص الكترونيك داشت ، همچنين ميتواند مشكل مكانيكي داشته باشد كه باز نياز به تخصص مربوطه دارد ، بنابراين براي حفظ كيفيت مايكروفر خود با تعميرگاه مجاز مايكروفر تفال سرويس تماس بگيريد تا از قطعات فابريك و تعميركار متخصص بهره مند شويد.

انواع خدمات رساني در اين زمينه:

- تعمير ماكروفر

- تعمير ماكروويو

- تعميرات مايكروفر

- نمايندگي تعميرات ماكروفر

- نمايندگي تعمير ماكروويو

- تعمير ماكروفر سامسونگ

- تعمير ماكروفر ال جي

- تعمير ماكروفر بوتان

- تعمير ماكروفر دلونگي

- تعمير ماكروفر بوش

- تعمير ماكروفر پاناسونيك

- تعمير ماكروفر فلر

- تعميرات ماكروفر سامسونگ

- تعميرات ماكروفر ال جي

- تعميرات ماكروفر دلونگي

- تعميرات ماكروفر بوش

- تعميرات ماكروفر پاناسونيك

- تعميرات ماكروفر فلر

- تعميرات ماكروفر بوتان

- تعمير ماكروويو سامسونگ

- تعمير ماكروويو ال جي

تعميرات تخصصي انواع مايكروويو و سولاردام برندهاي ديگر و سرويس دوره اي و تست اشعه با مجوز رسمي از سازمان انرژي اتمي ايران

جهت تعميرات تخصصي ماكروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مركز و جنوب و شرق تهران با شعبه مركزي، تلفن 02166436070 تماس بگيريد.

براي ورود به وب سايت، كليك نماييد.


برچسب: برند هاي مايكروفر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۲:۴۵ توسط:تفال سرويس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :